Ωράριο και Πληροφορίες

Πώς λειτουργεί το Κέντρο Υποστήριξης Πελατών;

Υποστήριξη Διαχείρισης

Δευτέρα / Παρασκευή (8:00πμ-16:00)

Είμαστε δίπλα σας και πάντα έτοιμοι για να αναλάβουμε τις εργασίες που μας αναθέτετε.

  • Διαχείριση ιστοσελίδας και ηλεκτρονικού καταστήματος 
  • Διαχείριση κοινωνικών δικτύων
  • Προσθήκες και αλλαγές 
  • Προσθήκη νέων προϊόντων 
  • Υπηρεσίες web marketing
  • Αίτημα για νέες υπηρεσίες

Στόχος μας είναι να προσθέτουμε υλικό και να κάνουμε αλλαγές την ίδια μέρα που λαμβάνουμε το αίτημα. Ο χρόνος διεκπεραίωσης ενός αιτήματος μπορεί να διαρκέσει από δεκαπέντε λεπτά μέχρι και απροσδιόριστο χρόνο, ανάλογα με την φύση του αιτήματος.

Τεχνική Υποστήριξη

Always On

Παρακολουθούμε και φροντίζουμε για την ομαλή λειτουργία του Server στον οποίο φιλοξενείτε η ιστοσελίδα σας, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο καθημερνά από τρία διαφορετικά σημεία του πλανήτη. Αν μας χρειαστείτε είμαστε πάντα δίπλα σας. 

  • Έλεγχος και διαχείριση server
  • Έλεγχος και διαχείριση εταιρικών email
  • Aναβαθμίσεις ιστοσελίδας
  • Aναβαθμίσεις ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Aναβαθμίσεις προσθέτων

Ο μέσος όρος του χρόνου επίλυσης προβλημάτων από την ομάδα υποστήριξης είναι δύο ώρες. Ο χρόνος διεκπεραίωσης μιας εργασίας ή η επίλυση ενός προβλήματος μπορεί να διαρκέσει από δεκαπέντε λεπτά μέχρι και απροσδιόριστο χρόνο, ανάλογα με την φύση του προβλήματος.