Το ψηφιακό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι μια αποδεδειγμένη τακτική για την προώθηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και των παραγγελιών προϊόντων για επιχειρήσεις σαν τη δική σας. Με το μάρκετινγκ για καλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα, η εταιρεία σας μπορεί να χρησιμοποιήσει οικονομικά αποδοτικά κανάλια όπως μηχανές αναζήτησης, email και μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Τί είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ;
Το ψηφιακό μάρκετινγκ που αφορά τα ηλεκτρονικά καταστήματα, είναι μία στρατηγική που ακολουθούμε έτσι ώστε να δημιουργήσουμε αναγνωρισιμότητα, φήμη, πωλήσεις και ένα αίσθημα εμπιστοσύνης, αξιοπιστίας και αφοσίωσης στο Brand που διαθέτει το ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων επιλέγουν τακτικές μάρκετινγκ όπως το SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης), e-mail marketing και χορηγούμενες διαφημίσεις επί πληρωμή ανά κλικ (PPC).
Ωστόσο, αναρωτιέστε πώς να προωθήσετε την ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου σας με αυτά τα κανάλια;
Είστε στο σωστό σημείο γιατί παρακάτω θα δείτε περιεχόμενο που αφορά πλήρως το digital marketing για ηλεκτρονικά καταστήματα. Θα μοιραστούμε μαζί σας τις πιο κορυφαίες τεχνικές και πρακτικές marketing για τα eshop σας ακόμη και με ποια κριτήρια να επιλέξετε τον καταλληλότερο συνεργάτη για τον εξειδικευμένο τομέα του digital marketing των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Αν αναζητάτε απαντήσεις σχετικά με την προώθηση και την διαφήμιση του eshop σας τότε διαβάστε το περιεχόμενο που ακολουθεί.
12+1 κορυφαίες στρατηγικές μάρκετινγκ για καλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα
Υπάρχει πληθώρα πρακτικών marketing για ηλεκτρονικά καταστήματα που μπορούν δημιουργήσουν απήχηση, αναγνωσιμότητα και αύξηση πωλήσεων στην επιχείρησή σας. Με βάση την πολυετή εμπειρία μας, τα στατιστικά και τα αποτελέσματα οι δικοί μας πελάτες-συνεργάτες εξελίχτηκαν επιτυχώς και ξεχώρισαν στον τομέα τους με τις παρακάτω στρατηγικές digital marketing για για καλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα.
1. Συγκεντρώστε email
Ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε το marketing είναι από άτομα που γνωρίζουν το brand σας, τα προϊόντα ή που έχει δείξει κάποιο ενδιαφέρον για την ιστοσελίδα σας. Τέτοια άτομα μπορεί να είναι άτομα που έχουν κάνει μια αγορά ή που έχουν από μόνα τους κάνει την επιλογή να λαμβάνουν περισσότερα στοιχεία σχετικά με τα παρεχόμενα προϊόντα ή υπηρεσίες. Αυτές οι πληροφορίες δηλώνουν ότι οι χρήστες αυτοί έχουν έρθει σε επαφή με το brand σας και είναι θετικοί στην αποδοχή μηνυμάτων που σχετίζονται με ενέργειες μάρκετινγκ (newsletter προσφορών, ενημερωτικά email για νέα προϊόντα, events) και αυτό είναι κάτι που του καθιστά αυτόματα ιδανικούς δυνητικούς πελάτες.
Μία καλή τεχνική είναι να ωθείτε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να εγγραφούν σε ενημερωτικό Newsletter με σκοπό να συγκεντρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες διευθύνσεις email από δεκτικούς χρήστες και από χρήστες που έχουν πραγματοποιήσει έστω και μία αγορά. Έτσι με την βάση δεδομένων που διαθέτει η επιχείρησή σας έχετε την δυνατότητα να δημιουργήσετε μία διαφημιστική-προωθητική καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail marketing), προωθώντας ειδικά-εκπτωτικά κουπόνια και προσφορές, το οποίο είναι κάτι που αποτελεί μέρος πρακτικής marketing ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Όσο λοιπόν τα email που συγκεντρώνετε θα αυξάνονται όπως και τα στοιχεία και οι προτιμήσεις των χρηστών, θα μπορούσατε να κάνετε έναν διαχωρισμό και να αναλύετε σε συγκεκριμένες λίστες. Αυτή η διαφοροποίηση του κοινού στο οποίο απευθύνεστε θα βοηθήσει να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας πιο στοχευμένα ανάλογα με το ενδιαφέρον και τις προτιμήσεις που έχει το εκάστοτε κοινό με συγκεκριμένες επιθυμίες.
2. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι φιλική προς κινητά
Το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών που περιηγούνται στο διαδίκτυο και πραγματοποιούν αγορές, κάνουν την περιήγησή τους χρησιμοποιώντας κινητές συσκευές (έξυπνα τηλέφωνα, τάμπλετ, λάπτοπ). Πρέπει να σιγουρευτείτε ότι η δική σας ιστοσελίδα προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους επισκέπτες, που έρχονται σε αυτή μέσω κινητών συσκευών. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα δεδομένα οφείλετε να διαμορφώσετε ένα περιβάλλον στην ιστοσελίδα σας, που να επιτρέπει στους χρήστες να περιηγούνται, να αγοράζουν και να αλληλοεπιδρούν με ευκολία, δημιουργώντας κατάλληλο responsive design, το οποίο προσαρμόζεται στα περισσότερα, αν όχι όλα τα μεγέθη οθόνης.
Το γεγονός αυτό θα δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες και δυνητικούς πελάτες να κινηθούν στην ιστοσελίδα σας και πιθανόν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας από όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκονται και από οποιαδήποτε κινητή συσκευή χρησιμοποιούν. Αξιοσημείωτο να ειπωθεί είναι ότι από τον Απρίλιο του 2015 η Google λαμβάνει ως εξαιρετικά σημαντικό παράγοντα για την κατάταξη στα αποτελέσματά της, την φιλικότητα της ιστοσελίδας για κινητές συσκευές. Επομένως αν ο στόχος σας είναι να σας εντοπίζουν εύκολα οι χρήστες μέσω των μηχανών αναζήτησης, θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να ικανοποιεί τα κριτήρια σχεδίασης που έχει θέσει η Google, για ιστοσελίδες σχεδιασμένες με φιλικό design, κάτι το οποίο αποτελεί αδιαμφισβήτητη ανάγκη για το marketing των ηλεκτρονικών καταστημάτων.
3. Διαφημιστείτε στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης
Η ιστοσελίδα σας αποτελεί το βασικό στοιχείο Online Στρατηγικής Μάρκετινγκ;
Τότε θα πρέπει να αναθεωρήσετε αυτή την τακτική. Μια ιστοσελίδα δεν αρκεί θα πρέπει να διευρύνετε την εμβέλεια με την οποία επικοινωνείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να σας δουν περισσότεροι πιθανοί πελάτες μέσω μιας ενεργής παρουσίας στα Social Media.
Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμούς στα πιο δημοφιλή Κοινωνικά Δίκτυα όπως το Facebook και το Twitter, τώρα είναι η στιγμή που πρέπει να δημιουργήσετε ένα προφίλ και να ξεκινήσετε την παρουσία σας σε αυτά τα κανάλια.
Ολοκληρώστε ένα άρτιο προφίλ που αντιπροσωπεύει την επιχείρηση σας και ωθήστε τους πελάτες σας να συνδεθούν μαζί σας για να βλέπουν πρώτοι το περιεχόμενο που προβάλετε, ενδιαφέρουσες εικόνες, σχετικά άρθρα, αλλά και ειδικές προσφορές. Όταν καταλάβετε πώς λειτουργούν αυτά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορείτε να εισέλθετε στον κόσμο των χορηγούμενων διαφημίσεων.
Οι δυνατότητες που δίνουν τα Social Media αποτελούν μια υψηλής ποιότητας και αποτελεσματικότητας Στρατηγική digital marketing ηλεκτρονικών καταστημάτων. Στόχος της οποίας είναι η προσέλκυση νέων χρηστών που θα μπορούσαν πιθανόν να είναι δυνητικοί πελάτες για την επιχείρησή σας.
4. Μοιραστείτε την εμπειρία σας
Εξειδικεύεστε σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα; Μπορείτε να μοιραστείτε την εμπειρία και τις γνώσεις σας με δημοφιλείς Bloggers-Influencers στα Social Media (video posts, reels, stories) από εξειδικευμένους επαγγελματίες, συνεντεύξεις ή και άρθρα.
Σπανίζουν οι ιστοσελίδες που δέχονται guest εμφανίσεις blogger ή συγγραφέων, ωστόσο υπάρχει μία μερίδα ανθρώπων που ενδιαφέρονται ποιοτικό περιεχόμενο. Η δημιουργία και η συγγραφή άρθρων είναι μία διαδικασία η οποία απαιτεί χρόνο, διάθεση και ιδέες. Μπορεί να μην είναι η πιο ευχάριστη δραστηριότητα ωστόσο είναι μια εξαιρετική μέθοδος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας.
5. Δημοσιεύστε περιεχόμενο σχετικά με τα προϊόντα σας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Μπορείτε και μόνοι σας να δημοσιεύσετε περιεχόμενο για το δικό σας brand χωρίς να στηρίζεστε σε άλλα άτομα. Εισάγετε τα newsletter στην ιστοσελίδα σας! Είναι μία εξαιρετικά αποδοτική προωθητική ιδέα για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, όπως και η δημιουργία blog για την δημοσίευση άρθρων.
Μια σκέψη που θα ξεχώριζε είναι η εισαγωγή ενημερωτικού οδηγού, ένα blog που θα αφορά την επιχείρησή σας κάτι πού θα ήταν εξαιρετικά βοηθητικό για την προώθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Κάντε ένα βήμα παραπάνω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αν πουλάτε προϊόντα μαγειρικής, τότε θα μπορούσατε να μοιραστείτε με τους χρήστες συνταγές μαγειρικής ή και συμβουλές για φοιτητές και νέους επαγγελματίες του χώρου. Προσθέστε μερικούς συνδέσμους προς τα προϊόντα που σχετίζονται με τις συνταγές και τις συμβουλές, δημιουργώντας έτσι περιεχόμενο πρωτότυπο, χρήσιμο που ενδιαφέρει τον επισκέπτη και κάνει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να είναι κάτι παραπάνω από ένα απλά ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η χρήση των λέξεων-κλειδιά κατά την δημιουργία περιεχομένου, βοηθάει την ιστοσελίδα σας να βρίσκεται σε καλύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητήσουν τις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.
6. Προτείνετε σχετικά προϊόντα στους επισκέπτες της ιστοσελίδας
Οι επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματος κατά την περιήγηση τους στο διαδικτυακό κατάστημα δεν έχουν κάποιον πωλητή με σκοπό να τους προτείνει συμπληρωματικά προϊόντα που σχετίζονται με την αγορά τους.
Αν θέλετε να έχετε ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα, τότε θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να γίνει ο πωλητής του καταστήματος.
Αν κάποιος περιηγείται στην κατηγορία των αδιάβροχων, θα πρέπει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να προτείνει και άλλα προϊόντα που είναι σχετικά με το αδιάβροχο, όπως μπότες, ομπρέλα και επιπλέον αδιάβροχα με διαφορετικό στυλ.
Σε περίπτωση που η ιστοσελίδα σας δεν διαθέτει τις απαραίτητες ρυθμίσεις έτσι ώστε να προτείνει στους επισκέπτες προϊόντα που πιθανόν να χρειάζονται, τότε θα ήταν μια καλή επιλογή να έρθετε σε επαφή με τον κατάλληλο προγραμματιστή που έχει την εμπειρία και την γνώση να εφαρμόσει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα τον απαραίτητο κώδικα.
7. Συλλέξτε δεδομένα πρώτου μέρους
Το γεγονός ότι η Google επιθυμεί να αφανίσει τα cookies τρίτων από το Chrome το 2023 είναι μία πράξη που θα δυσκολέψει πολύ την δραστηριότητα των διαφημιστών. Το επόμενο βήμα αυτής της κίνησης είναι η προστασία των δεδομένων σχετικά με τους πελάτες και το απόρρητο, αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων να μη έχουν δυνατότητα πρόσβασης στα δεδομένα συμπεριφοράς πελατών. Συνέπεια αυτών των ενεργειών είναι ότι δεν θα καθίσταται εφικτή η στόχευση σε κοινό και η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων δεν θα είναι ίδια με πριν.
Μια μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η συλλογή δεδομένων κατευθείαν από το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, είναι ικανή να αυξήσει τις πωλήσεις εως και 2,9 φορές. Μια έξυπνη κίνηση θα ήταν να αξιοποιήσετε τις περιορισμένες αναφορές με στατιστικά, ως αντάλλαγμα για να λάβετε διευθύνσεις email των επισκεπτών, κάτι το οποίο αποτελεί έναν σημαντικό τρόπο να συλλέξετε τα απαραίτητα δεδομένα πρώτου μέρους. Οι προσφορές μελών, οι εκπτώσεις, το αποκλειστικό περιεχόμενο αλλά και η διεξαγωγή mini ερευνών και quiz αποτελούν μερικούς από τους τρόπους συλλογής δεδομένων πρώτου μέρους δημιουργώντας ένα καλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα.
8. Οδηγήστε την επισκεψιμότητα SEO πιο γρήγορα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Πριν μερικά χρόνια οι μηχανές αναζήτησης χρειάζονταν εβδομάδες για να εντοπίσουν και να ευρετηριάσουν τις αλλαγές και τις νέες προσθήκες σε μια ιστοσελίδα. Στη σημερινή εποχή, πλέον με το Bing, το Yandex και το πρωτόκολλο IndexNow, οι επισκέπτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων μπορούν να φτάνουν στις νέες πληροφορίες των ιστοσελίδων αμέσως μόλις οι επιχειρήσεις τις δημοσιεύσουν, πατώντας το κουμπί της δημοσίευσης. Με μία υπηρεσία ping που παρέχεται δωρεάν, το IndexNow το οποίο είναι ένα πρωτόκολλο που ενημερώνει τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να εντοπίσουν και να ευρετηριάσουν έγκαιρα οποιαδήποτε αλλαγή, προσθήκη και ενημερωμένη ενέργεια, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο την δυνητική επισκεψιμότητα, την εμπιστοσύνη των επισκεπτών και πελατών, αλλά και τις πωλήσεις.
Εταιρείες που έχουν συναντήσει μεγάλη επιτυχία όπως το eBay και το LinkedIn έχουν ενστερνιστεί ήδη το πρωτόκολλο IndexNow, ενόσω η Google πραγματοποιεί δοκιμές για την δράση και την αποτελεσματικότητά του. Πιθανό είναι το γεγονός και οι μικρότερες επιχειρήσεις να βαδίσουν στα χνάρια των επιτυχημένων αυτών εταιρειών. Το IndexNow λειτουργεί δημιουργώντας ένα κλειδί στον διακομιστή σας και στη συνέχεια υποβάλλοντας μια διεύθυνση URL στη μηχανή αναζήτησης μόλις δημιουργήσετε, ενημερώσετε ή διαγράψετε περιεχόμενο.
9. Καταχωρίστε το προϊόν σας στις αγορές
Οι χρήστες που είναι εξοικειωμένοι με την αγορά προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα όταν θέλουν να πραγματοποιήσουν μια αγορά, ένα μεγάλο ποσοστό 48% θα στραφούν αμέσως σε μια αγορά (marketplace) σε ηλεκτρονικό κατάστημα. Η πανδημία του covid-19 που οδήγησε σε παγκόσμια lockdown έκανε τους χρήστες να κατευθυνθούν για τις αγορές τους σε πλατφόρμες όπως το Amazon, το eBay και το Etsy. Πλατφόρμες οι οποίες εξυπηρετούν τον καταναλωτή καθώς είναι εύκολα στην περιήγηση αλλά και στην πληθώρα επιλογών που προσφέρουν. Το προηγούμενο έτος οι online αγορές αποτελούσαν το 50% των πωλήσεων ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Η προώθηση των προϊόντων σας σε τέτοιου είδους αγορές, σας δίνει μεγάλες πιθανότητες αύξησης της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας αλλά και ενισχύει την υπάρχουσα αφοσίωση των πελατών σας, δίνει μια εναλλακτική μέθοδο προβολής σε άλλα κανάλια από αυτά που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και ενδυναμώνει την διαδικτυακή σας παρουσία. Βγείτε κερδισμένοι με ένα καλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα, κατευθύνοντας χρήστες στην ιστοσελίδα σας, παρέχοντας τους ήδη limited edition και αποκλειστικές προσφορές για αγορά από την ιστοσελίδα σας. Σκεφτείτε την εκδοχή να μετατρέψετε την ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου σε ιστοσελίδα marketplace.
10. Προσθέστε μια εξατομικευμένη πινελιά
Η πανδημία επηρέασε τον κλάδο των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οδηγώντας αυτή την αγορά σε κορεσμό από νέα brands ή ανακατασκευές και αναθεωρήσεις των υπαρχόντων επιχειρήσεων με online παρουσία. Η πληθώρα επιλογών δημιουργεί την επιθυμία για εξατομίκευση, καθιστώντας την σημαντικό παράγοντα, καθώς ενισχύει την αφοσίωση των πελατών και εξυπηρετεί τις επιχειρήσεις να λάβουν πολύτιμες πληροφορίες για το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 80% των καταναλωτών έχει περισσότερες πιθανότητες να προβεί σε online αγορά από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα που δίνει την δυνατότητα μιας πιο εξατομικευμένης εμπειρίας.
Πώς θα προσφέρεται στο κοινό σας μία πιο εξατομικευμένη εμπειρία;
Ξεκινήστε από την τμηματοποίησή του αλλά και από τα να γνωρίζετε καλά ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και ποια είναι τα ενδιαφέροντά του, έτσι ώστε να πετύχετε την εξατομικευμένη προσέγγιση που είναι το ζητούμενο. Ένα εκπληκτικό παράδειγμα το οποίο μπορείτε να εμπνευστείτε είναι το Netflix.Το Netflix παρέχει στους χρήστες την υπηρεσία προτεινόμενων σειρών και ταινιών με βάση την συμπεριφορά προβολής. Αυτή η υπηρεσία ροής με τον συγκεκριμένο αλγόριθμο έχει αποδειχθεί ως επιτυχής ενέργεια καθώς το 75% του περιεχομένου που παρακολουθούν οι χρήστες προέρχεται από αυτές τις συστάσεις.
11. Αυτοματοποιήστε τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email
Όσο υπήρχε το καθεστώς του παγκόσμιου περιορισμού στο σπίτι τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2021, το ποσοστό των χρηστών που άνοιγε ένα email αυξήθηκε φτάνοντας το 20% από έτος σε έτος. Το Email marketing και η δυνατότητα αυτοματοποίησης μιας καμπάνιας email marketing διασφαλίζει ότι μπορείτε να διανέμετε ένα newsletter σε χρήστες, που έχουν συμφωνήσει να λαμβάνουν ενημερωτικά δελτία μέσω email, με προδιαμορφωμένες εντολές, αυτόματα. Η αποτελεσματική αυτοματοποίηση email μπορεί να αυξήσει τις αποδόσεις της επένδυσης κατά 80% και να δημιουργήσει πάνω από 26% περισσότερους δυνητικούς πελάτες και 86% υψηλότερα ανοιχτά επιτόκια.
Ορισμένα εργαλεία αυτοματοποίησης email marketing σας δίνουν την ευκαιρία να αναπτύξετε την λίστα με τα email σας, να βλέπετε και να παρακολουθείτε τις email καμπάνιες σας οποιαδήποτε στιγμή και σε πραγματικό χρόνο, αλλά και να δημιουργήσετε νέους πιθανούς πελάτες.
Πώς θα επιλέξετε την σωστή πλατφόρμα για εσάς και την επιχείρησή σας;
Για να καταλήξετε σε μια επιλογή πρέπει να λάβετε υπόψη σας πολλούς παράγοντες, κάποιοι από αυτούς είναι η συμπεριφορά των καταναλωτών και η αποτελεσματικότητα παρελθοντικών καμπανιών email marketing.
12. Αλληλεπίδραση με πελάτες ζωντανά
Η δημοτικότητα του μάρκετινγκ με επιρροές έχει οδηγήσει στην έκρηξη των πωλήσεων ζωντανής ροής. Τώρα, το 78% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί ζωντανό εμπόριο για να συνδεθεί βαθύτερα με το κοινό. Επιπλέον, οι εταιρείες αναφέρουν ότι τα ποσοστά μετατροπής από το ζωντανό εμπόριο είναι έως και δέκα φορές υψηλότερα από ό,τι στο παραδοσιακό εμπόριο.
Η αλληλεπίδραση με τον πελάτη είναι το μεγαλύτερο χαρακτηριστικό των ζωντανών πωλήσεων. Επιπλέον, έρχεται με μικρό έως καθόλου κόστος. Απλώς συνδεθείτε σε μια πλατφόρμα όπως το Facebook, το Instagram και το Amazon και επιλέξτε τη δυνατότητα ζωντανής ροής. Η εταιρεία λιανικής πώλησης μόδας Nordstrom κυκλοφόρησε το κανάλι αγορών της σε ζωντανή ροή για να φιλοξενήσει εκδηλώσεις με ζωντανές πωλήσεις, ενώ η εταιρεία περιποίησης δέρματος Dermalogica παρουσίασε τα προϊόντα της στο Facebook Live Shopping.
13. Τρέξτε στο κινητό
Ένα τεράστιο μέρος των online αγορών που αγγίζει το 80% των χρηστών smartphone πραγματοποιεί τις αγορές του μέσω κάποιας φορητής συσκευής σύμφωνα με τις ενδείξεις του τελευταίου εξαμήνου. Το έτος 2021, μόλις το ⅓ του συνόλου των αγορών που πραγματοποιήθηκαν online κατά την διάρκεια των γιορτών ήταν από χρήστες έξυπνων τηλεφώνων. Έχετε δηλαδή περισσότερες πιθανότητες να αυξήσετε τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα αν επικεντρωθείτε στο εμπόριο μέσω κινητής τηλεφωνίας, με αυτό τον τρόπο συνδέεστε με πελάτες σε πολλά διαφορετικά κανάλια.
Κάποιες από τις τάσεις για το εμπόριο μέσω κινητών για το έτος 2022 εμπεριέχουν αγορές με ένα κλικ, φωνητικές αγορές, AR και προοδευτικές εφαρμογές ιστού (PWA). Το PWA των Starbucks, για παράδειγμα, δίνει την δυνατότητα στους πελάτες να έχουν πρόσβαση στο μενού τους μέσω της συσκευή τους και να κάνουν μια αγορά ακόμη και χωρίς σταθερή σύνδεση στο Διαδίκτυο.
Διαβάστε επίσης: 4+1 εφαρμογές για κινητά για κατόχους ιστοσελίδας
Ακολουθήστε μας στο facebook: facebook.com/netxlgr