Έρχεστε για πρώτη φορά σε επαφή με τον κόσμο του SEO;
Πιθανότατα, έπεσε στην αντίληψή σας ότι επηρεάζει θετικά την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και ότι την ανεβάζει υψηλότερα στη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Δεν διαθέτετε όμως την εμπειρία και την γνώση για το πως στην πραγματικότητα λειτουργεί και πού πρέπει να επικεντρώσετε την προσοχή σας; Όλες οι απαντήσεις για το SEO βρίσκονται σε αυτό το άρθρο! Σίγουρα θέλετε να του ρίξετε μία ματιά!
Ορισμός SEO: Τί είναι η Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης;
Τί είναι στην ουσία η Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και τι ρόλο παίζει; Η απάντηση είναι ότι το SEO αποτελεί την στρατηγική που βοηθά την ιστοσελίδα να αποκτήσει περισσότερη επισκεψιμότητα χωρίς δαπάνες και πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης και social media. To SEO λειτουργεί συνδυαστικά με τις υπόλοιπες διαφημιστικές καμπάνιες. Η διαδικασία αυτή λειτουργεί δωρεάν με οργανικά και φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης και ο σκοπός του είναι η βελτιστοποίηση της κατάταξης της ιστοσελίδας κατά την αναζήτηση στις μηχανές. Με λίγα λόγια να εμφανίζεται η ιστοσελίδα πιο ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, γιατί αυξάνονται οι πιθανότητες κάποιος να επισκεφτεί την ιστοσελίδα.
Ισχυρό SEO: Αποτελείται από όχι μόνο μία αλλά πολλές διαφορετικές ενέργειες
- Έρευνα και ορισμός ανάλογων λέξεων-κλειδιών ισχυρά αποτελέσματα επισκεψιμότητας αναζήτησης
- Δημιουργήστε εποικοδομητικό και ποιοτικό περιεχόμενο, κάντε SEO για τους επισκέπτες αλλά και για μηχανές αναζήτησης
- Εισαγωγή χρήσιμων συνδέσμων που σχετίζονται με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, από ιστοσελίδες με υπόληψη και αξιοπιστία
- Απαρίθμηση και καταγραφή των αποτελεσμάτων
Στη σύγχρονη εποχή, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) αποτελεί μια θεμελιώδη ενέργεια για το μάρκετινγκ.
Διαφορές μεταξύ πληρωμένης και οργανικής αναζήτησης
Αρχικά, προτεραιότητα μας είναι να ξεκαθαρίσουμε τις αντιθέσεις ανάμεσα στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, που είναι συνυφασμένα με το SEO και τα επί πληρωμή αποτελέσματα αναζήτησης.
Υπάρχουν πέντε θεμελιώδεις αντιθέσεις πληρωμένης και οργανικής αναζήτησης:
Θέση
Αρχικά, ας ξεκινήσουμε αναφέροντας την πρώτη διαφοροποίηση, η οποία είναι ότι τα επί πληρωμή αποτελέσματα αναζήτησης ή αλλιώς χορηγούμενα, κατατάσσονται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης, από την άλλη πλευρά τα φυσικά-οργανικά αποτελέσματα προβάλλονται μετέπειτα από τα χορηγούμενα.
Χρόνος
Στη συνέχεια, μία επιπλέον θεμελιώδης διαφοροποίηση ανάμεσα στα χορηγούμενα και τα φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης είναι η διάρκεια. Με την επί πληρωμή αναζήτηση τα αποτελέσματα είναι αμεσότερα, συχνά τα αποτελέσματα γίνονται φανερά μέσα σε λίγα λεπτά. Αντιθέτως, με την οργανική αναζήτηση τα αποτελέσματα χρειάζονται μεγαλύτερη διάρκεια για να φανούν, πολλές φορές μπορεί να είναι λίγες εβδομάδες ακόμη και έτη. Αυτό σημαίνει ότι για την οργανική αναζήτηση το αποτέλεσμα έρχεται μεσοπρόθεσμα ως μακροπρόθεσμα.
Πληρωμή
Σχετικά με την πληρωμή, όπως φανερώνεται και από την ονομασία, με χορηγούμενη αναζήτηση η επισκεψιμότητα εξοφλείτε με χρηματικό ποσό. Pay Per Click (PPC) και Cost Per Click (CPC). Για πλήρη κατανόηση των όρων η επεξήγηση είναι ότι πληρώνετε ένα ποσό/δασμό όταν κάποιος κάνει κλικ στην χορηγούμενη διαφήμιση της ιστοσελίδας σας. Συνεπώς, επενδύετε στην μηχανή αναζήτησης (Google), αγοράζοντας επισκεψιμότητα για την ιστοσελίδα σας, για να εμφανίζει τη χορηγούμενη διαφήμισή σας όταν ο χρήστης αναζητά χρησιμοποιώντας τη λέξη-κλειδί σας, αντί να στηρίζετε την επισκεψιμότητα σε οργανικά αποτελέσματα. Σχετικά με τα οργανικά αποτελέσματα δεν χρειάζεται κάποια χρηματική επένδυση καθώς είναι δωρεάν, ωστόσο απαιτείται επένδυση χρόνου και πόρων.
ROI: Return Of Investment
Σχετικά με την απόδοση της επένδυσης, ουσιαστικά είναι πολύ πιο μετρήσιμη η πληρωμένη αναζήτηση και αυτό είναι κάτι που το οφείλουμε στα Google Analytics. H Google δηλαδή προσφέρει πληθώρα δεδομένων και στατιστικών λέξεων-κλειδιών που έχετε την δυνατότητα να καταγράψετε και να επωφεληθείτε από αυτά. Όμως, είναι αναγκαίο να επισημάνουμε ότι η απόδοση επένδυσης, μέσω των χορηγούμενων αναζητήσεων είναι πιθανό να παραμείνει σταθερή ή αργότερα να ακολουθήσει καθοδική πορεία. Στην αντίθετη πλευρά βρίσκεται η οργανική αναζήτηση, καθώς είναι δυσκολότερο να καταγραφεί και να υπολογιστεί η απόδοση της επένδυσης αλλά με την όσο ο καιρό περνάει η πορεία που ακολουθεί είναι ανοδική. Μακροπρόθεσμα, η οργανική αναζήτηση μπορεί να προσφέρει πολύ καλή απόδοση επένδυσης.
Μερίδιο κίνησης
Σχετικά λοιπόν με τα ποσοστά επιτυχίας των αναζητήσεων των χρηστών, 20% με 30% αποτελούν την μερίδα των ατόμων που κάνουν κλικ στα χορηγούμενα αποτελέσματα ενώ το 70% εως 80% των ατόμων που κάτι αναζητούν, επιλέγουν τα αποτελέσματα SEO.
Τα κοινά σημεία ανάμεσα σε χορηγούμενη και οργανική αναζήτηση
Μέσα σε όλες τις διαφορές ανάμεσα σε πληρωμένη και οργανική αναζήτηση, υπάρχουν και κάποια κοινά σημεία:
- Έρευνα λέξεων-κλειδιών: Χρησιμοποιείτε μια μηχανή αναζήτησης τόσο για πληρωμένη όσο και για οργανική αναζήτηση και απαιτούν από τον χρήστη να εισαγάγει μια λέξη-κλειδί. Επομένως, πρέπει να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών για οργανική αναζήτηση και πληρωμένη αναζήτηση.
- Σελίδες προορισμού: Και οι δύο τύποι αναζήτησης απαιτούν τη δημιουργία σελίδων προορισμού. Για SEO, η σελίδα προορισμού πρέπει να είναι συνδεδεμένη με την ιστοσελίδα σας. Για πληρωμένη αναζήτηση, μπορεί να είναι η ίδια ακριβώς σελίδα προορισμού που χρησιμοποιείτε για την οργανική ή μπορεί να είναι μια εντελώς ξεχωριστή αυτόνομη σελίδα που βρίσκεται εκτός της ιστοσελίδας σας.
- Επισκεψιμότητα: Η δημιουργία επισκεψιμότητας αποτελεί βασικό στόχο τόσο της πληρωμένης όσο και της οργανικής αναζήτησης. Το πιο σημαντικό, τόσο η πληρωμένη όσο και η οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης περιλαμβάνουν την πρόθεση χρήστη. Δηλαδή, κάποιος κάνει μια ερώτηση στο Google ή ψάχνει για πληροφορίες και ως εκ τούτου είναι πιο πιθανό να αναλάβει δράση μόλις βρει αυτές τις πληροφορίες.
Οι τρεις πυλώνες του SEO
Ως έμπορος ψηφιακού μάρκετινγκ, το να γνωρίζετε πώς να βρείτε την επωνυμία, την ιστοσελίδα ή την εταιρεία σας από τους ερευνητές είναι μια βασική δεξιότητα και η κατανόηση του πώς εξελίσσεται το SEO θα σας κρατήσει στην κορυφή του παιχνιδιού σας. Ενώ το SEO αλλάζει συχνά με μικρούς τρόπους, οι βασικές αρχές του δεν αλλάζουν. Μπορούμε να χωρίσουμε το SEO σε τρία βασικά στοιχεία ή πυλώνες που πρέπει να γνωρίζετε και να ενεργείτε τακτικά:
- Τεχνική βελτιστοποίηση: Η τεχνική βελτιστοποίηση είναι η διαδικασία ολοκλήρωσης δραστηριοτήτων στον ιστότοπό σας που έχουν σχεδιαστεί για τη βελτίωση του SEO αλλά δεν σχετίζονται με το περιεχόμενο. Συχνά συμβαίνει στα παρασκήνια.
- On-Page Optimization: Αποτελεί την ενέργεια ,η οποία θα εξασφαλίσει ότι όλα όσα συμπεριλαμβάνονται στην ιστοσελίδα σας είναι σχετικά και συμβάλλουν στην καλύτερη εμπειρία του χρήστη. Εμπεριέχει την επιλογή ενδεδειγμένων λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και επιτυγχάνεται με σύστημα διαχείρισης περιεχομένου. Μερικά συστήματα διαχείρισης περιεχομένου, που προτιμώνται είναι: WordPress, Wix, Drupal, Joomla, Magento, Shopify και Expression Engine.
- Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας: Η ενέργεια βελτίωσης της κατάταξης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης, μέσω εξωτερικών δράσεων από την ιστοσελίδα, ονομάζεται Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας. Τα backlinks είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας, συνεισφέρουν επίσης στην θεμελίωση φήμης και αξιοπιστίας της ιστοσελίδας.
Ποια είναι ουσιαστικά η λειτουργία των μηχανών αναζήτησης
Οι χρήστες αξιοποιούν μία μηχανή αναζήτησης όταν αναζητούν απαντήσεις σε κάποιο ερώτημα στο διαδίκτυο. Οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης είναι προγράμματα υπολογιστών που αναζητούν ενδείξεις για να δώσουν στους ερευνητές τα ακριβή αποτελέσματα που αναζητούν. Η Google και οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης στηρίζονται σε αλγόριθμους με σκοπό να φτάσουν σε σχετικές ιστοσελίδες και να επιλέξουν ποιες θα καταταχθούν για την εκάστοτε λέξη-κλειδί. Η λειτουργία των μηχανών αναζήτησης αποτελείται από τρία βασικά βήματα: ανίχνευση, που είναι το στάδιο ανακάλυψης. Ευρετηρίαση, που είναι το στάδιο κατάθεσης και κατάταξη, που είναι το στάδιο ανάκτησης.
Βήμα 1: Ανίχνευση
Το πρώτο βήμα είναι η ανίχνευση. Οι μηχανές αναζήτησης στέλνουν προγράμματα ανίχνευσης ιστού για να βρουν νέες σελίδες και να καταγράψουν πληροφορίες σχετικά με αυτές. Μερικές φορές αποκαλούμε αυτούς τους Ανιχνευτές Ιστού «αράχνες» ή «ρομπότ». Σκοπός τους είναι να ανακαλύπτουν νέες ιστοσελίδες που υπάρχουν και επίσης να ελέγχουν περιοδικά το περιεχόμενο σε σελίδες που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως για να βλέπουν αν έχουν αλλάξει ή ενημερωθεί.
Η Google και οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης εντοπίζουν ιστοσελίδες μέσω συνδέσμων που έχουν ανιχνεύσει. Συνεπώς, αν κάνετε δημοσίευση κάποιου άρθρου, την συνδέσετε με την αρχική σας σελίδα, όταν η μηχανή αναζήτησης ανακαλύπτει την αρχική σελίδα.
Βήμα 2: Ευρετηρίαση
Το αμέσως επόμενο βήμα είναι η δημιουργία ευρετηρίου-ευρετηρίαση. Αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται όταν η εκάστοτε μηχανή αναζήτησης αποφασίζει το αν θα κάνει χρήση ή όχι το ανιχνεύσιμο περιεχόμενο. Στο ευρετήριο της μηχανής αναζήτησης προστίθενται από τις εντοπισμένες ιστοσελίδες, εκείνες που το περιεχόμενό τους είναι άξιο και ποιοτικό ώστε να λάβει μια θέση εκεί. Αυτός ο δείκτης χρησιμοποιείται στο τελικό στάδιο κατάταξης. Όταν μια ιστοσελίδα ή ένα κομμάτι περιεχομένου καταχωρείται σε ευρετήριο, αρχειοθετείται και αποθηκεύεται σε μια βάση δεδομένων όπου μπορεί αργότερα να ανακτηθεί. Οι ιστοσελίδες εκείνες οι οποίες αποτελούνται και υποστηρίζονται από πρωτότυπο και υψηλής αξίας-ποιότητας περιεχόμενο έχουν μια σίγουρη θέση στο ευρετήριο των μηχανών αναζήτησης.
Οι περιπτώσεις να μην καταχωρηθεί μία σελίδα στο ευρετήριο των μηχανών αναζήτησης είναι εάν:
- Το περιεχόμενο θεωρείται προϊόν λογοκλοπής ή αντιγραμμένο
- Το περιεχόμενό του θεωρείται χαμηλής αξίας ή ανεπιθύμητο
- Δεν πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η ανίχνευση
- Η σελίδα ή ο τομέας δεν είχαν εισερχόμενους συνδέσμους
Βήμα 3: Κατάταξη
Ακολουθεί το τρίτο και θεμελιώδες βήμα, το οποίο δεν είναι άλλο από την κατάταξη. Η ολοκλήρωση της κατάταξης πραγματοποιείτε εφόσον έχουν ολοκληρωθεί τα δύο προηγούμενα βήματα, η ανίχνευση και η ευρετηρίαση. Αυτό έχει έως αποτέλεσμα ότι η ιστοσελίδα σας έχει την δυνατότητα να ταξινομηθεί στις μηχανές αναζήτησης εάν έχει ανιχνευτεί και ευρετηριαστεί από αυτές.
Οι μηχανές αναζήτησης κάνουν χρήση πάνω από 200 σήματα κατάταξης με στόχο να ταξινομήσουν και να κατατάξουν περιεχόμενο το οποίο να ταιριάζει στους τρεις πυλώνες SEO: τεχνική βελτιστοποίηση, βελτιστοποίηση στη σελίδα και βελτιστοποίηση εκτός σελίδας.
Στη συνέχεια θα δείτε κάποια από τα παραδείγματα σημάτων κατάταξης που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης:
- Ύπαρξη λέξης-κλειδιού στην ετικέτα του τίτλου: Αν δηλαδή ένα συνώνυμο ή η ίδια η λέξη-κλειδί υπάρχει στην σελίδα και στο σημείο που βρίσκεται η ετικέτα του τίτλου.
- Ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας: Η ιστοσελίδα σας φορτώνει με υψηλή ταχύτητα χωρίς αναμονές και είναι φιλική για κινητές συσκευές.
- Φήμη ιστοσελίδας: Η ιστοσελίδα σας δηλαδή να είναι αξιόπιστη και να διαθέτει καλή φήμη και θετική αναγνωρισιμότητα.
Σειρά και κατάταξη των αποτελεσμάτων
Google Hummingbird: Τι ακριβώς είναι; Το Google Hummingbird αποτελεί τον βασικό αλγόριθμο αναζήτησης της Google, κύρια αρμοδιότητά του είναι η να καθορίζει την σειρά και την κατάταξη των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.
RankBrain: Ένας ακόμη όρος για επεξήγηση. Το RankBrain είναι ένας επιπλέον υποαλγόριθμος μηχανικής μάθησης που χρησιμοποιεί η Google.
- Σε περίπτωση που το RankBrain εντοπίσει κάποια λέξη ή φράση την οποία δεν γνωρίζει, εκμεταλλευόμενο την τεχνητή νοημοσύνη, προσπαθεί να την κατανοήσει με καλύτερο τρόπο, κάνοντας σύνδεση με παρεμφερή ερωτήματα της Google.
- Δίνει την δυνατότητα στην Google να αντιληφθεί αυτα τα ερωτήματα αλλάζοντας λέξεις-κλειδιά σε γνώριμα θέματα και έννοιες, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αποδίδει με σωτότερο τρόπο, παρέχοντας καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, ακόμη και σε περιπτώσεις που τα ερωτήματα είναι άγνωστα.
- Το RankBrain επικροτεί τις ιστοσελίδες που προσφέρουν στους επισκέπτες την καλύτερη εμπειρία και ικανοποίηση και παρέχουν αυτό που ο επισκέπτης θέλει πραγματικά να δει. Δεν προσπαθεί να υπερέχει και να αποτελεί το καλύτερο βελτιστοποιημένο αποτέλεσμα λέξεων-κλειδιών.
Αξιοποιήστε στο έπακρο το RankBrain
Δώστε προτεραιότητα στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας κάνοντας την εμπειρία του επισκέπτη όσο το δυνατόν καλύτερη, προσφέροντας ικανοποίηση μέσω του περιεχομένου αλλά και της λειτουργικότητας της ιστοσελίδας. Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο όλες τις δυνατότητες που παρέχει ο παράγοντας κατάταξης RankBrain. Όλες αυτές οι δραστηριότητες αποτελούν μία αρκετά αξιόλογη στρατηγική SEO.
Οι τρεις πιο αποτελεσματικοί τρόποι για να γίνει αυτό είναι:
- Δημιουργία βελτιστοποιημένων λέξεων-κλειδιά μεσαίας ουρας (οι κύριοι όροι διαθέτουν δυο με τρεις λέξεις).
- Διορθώστε τίτλους, περιγραφές σελίδων, με στόχο όταν αναζητούν οι χρήστες έναν όρο, να έχετε περισσότερες πιθανότητες να πατήσουν στην δική σας καταχώρηση. Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι το ποσοστό των ατόμων που σας βλέπουν στην Google, συνεχίζοντας οδηγούνται στην ιστοσελίδα σας κάνοντας κλικ.
- Βελτιώστε το προβαλλόμενο περιεχόμενο δίνοντας έμφαση στην ποιότητα για να μεγιστοποιήσετε τη διάρκεια που παραμένει και περιηγείται ο χρήστης και να ελαττώσετε το ποσοστό αποχώρησης (το ποσοστό των χρηστών που εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα, έχοντας δει μόνο μια σελίδα).
Θυμηθείτε, οι τρεις κορυφαίοι παράγοντες κατάταξης της Google είναι:
- Συνδέσεις
- Περιεχόμενο
- RankBrain
Ορισμός στόχων SEO
Καθορίστε στόχους SEO! Αποτελούν μια ενέργεια ζωτικής σημασίας για οποιαδήποτε στρατηγική SEO επιθυμείτε να ακολουθήσετε. Είναι καίρια ενέργεια ο καθορισμός στόχων SEO και είναι σημαντικό να μην αποκλίνουν από τους συνολικούς στόχους της επιχείρησης διότι:
- Ενθαρρύνουν την εξαγορά από βασικούς ενδιαφερόμενους.
- Σας βοηθούν να διαμορφώσετε τη στρατηγική SEO σας.
- Εξασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων.
Τι πρέπει να λάβετε υπόψη σας;
- Λέξεις-κλειδιά
- Μερίδιο αγοράς
- Επίγνωση της επωνυμίας
- Γενιά μολύβδου
- Φήμη
- Ηλεκτρονικό εμπόριο
Παραδείγματα στόχων SEO
Παρακάτω θα δείτε μερικά παραδείγματα στόχων SEO που είναι χρήσιμα και βοηθούν για να καθορίσετε στόχους για την δική σας επαγγελματική ιστοσελίδα.
“Μεταφέρετε το 50% των 20 κορυφαίων λέξεων-κλειδιών μας στην πρώτη σελίδα του Google μέσα σε διάστημα εννέα μηνών.” Αυτός ο στόχος επικεντρώνεται εστιάζει στην κατάταξη των λέξεων-κλειδιών.
“Βελτιώστε την οργανική σας κίνηση ανα έτος κατά 20% το τρίτο τρίμηνο και 25% το τέταρτο τρίμηνο.” Αυτός ο στόχος εστιάζει στην αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας του ιστότοπου.
“Αυξήστε το μερίδιο αγοράς SEO σας από 3% σε 5% το επόμενο οικονομικό έτος.” Ο στόχος αυτός εστιάζει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς.
Καθορισμός στόχων για διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων
Η επικέντρωση των στόχων σας διαφέρει αναλόγως τον τύπο της επιχείρησης (συναλλακτική ή ενημερωτική)
Στην περίπτωση που η επιχείρηση σας είναι συναλλακτική, έχει δηλαδή κάποιο στοιχείο ηλεκτρονικού εμπορίου, οι στόχοι που είναι απαραίτητο να ορίσετε πρέπει να εστιάζουν στην παρακολούθηση πωλήσεων, και μετατροπών σε δυνητικούς πελάτες. Όμως στην περίπτωση που η ιστοσελίδα σας αποτελεί εμπορική σελίδα χωρίς την ύπαρξη ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι απαραίτητο να επικεντρωθείτε στις γενιές των πελατών.
Σε περίπτωση όμως, που η επιχείρηση σας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα, οι στόχοι που είναι απαραίτητο να θέσετε είναι εκείνοι που αφορούν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας ή ακόμη και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας.
Αυτό που πρέπει να θυμάστε σίγουρα είναι ότι το SEO δεν σταματάει ποτέ και πουθενά ακόμη και στην περίπτωση που έχετε ακολουθήσει στο 100% την στρατηγική SEO! Είναι πολύ πιθανό εφόσον επιλέγετε την χρήση SEO, να χρειαστεί να διαφοροποιήσετε την τακτική που ακολουθούσατε καθώς τίποτα δεν είναι δεδομένο και εν τέλει να δείτε τα αποτελέσματα. Αλλά με μια σταθερή βάση SEO και λίγη υπομονή, τα οφέλη της στρατηγικής SEO σας θα πρέπει να γίνουν εμφανή, οδηγώντας σε καλύτερη εμπειρία χρήστη για τους πελάτες και περισσότερες μετατροπές για την επιχείρησή σας.
Διαβάστε επίσης: 10 Συμβουλές design ιστοσελίδας για βέλτιστα αποτελέσματα